Çorlu’daki Dört Odalı Kedi Otelimiz

Merhabalar Sevgili Kedi Dostları,

Kedi Oteli, Kedi Pansiyonu veya Kedi Misafirhanesi, günümüzde artık büyük bir ihtiyaç haline geldi. Bayram ziyaretleri, hasta ziyaretleri, seyahatler, iş toplantıları, kedi ile aynı olamayan birini evde misafir etmek, tatiller vb. durumlarda kedimi nereye emanet edeceğim düşüncesi bizim de sık sık yaşadığımız bir problemdi. Güvenilir bir kedi bakıcısı bulmak da öyle kolay değil tabi ki. Bu ihtiyaca çözüm bulmak amacıyla dört odalı otelimizi tasarladık ve ihtiyaç sahiplerine Kedi Pansiyon Hizmeti vermeye karar verdik.

7 yıldır Lisanslı olarak Kedi Yetiştiriciliği yapıyoruz ve artık aldığımız eğitimler ve tecrübelerimiz sayesinde Kedi dilinden iyi anlıyoruz. Bu noktada da güvenle Kedi emanet edilebilecek bilgi ve deneyime sahip olduk. Çorlu’daki Kedi Otelimiz İki Apart şeklinde ve her Apart Dört Odadan oluşuyor. Büyük Apart tek odanın boyutu 2 x 0,6 x 0,8 metre. Küçük Apart tek odanın boyutu ise 1,2 x 0,6 x 0,8 metre. Odalar tek tek kullanılabildiği gibi, iki oda yatay veya merdivenler vasıtasıyla dikey olarak birlikte kullanılabiliyor. Hem yatay hem dikey olarak tüm geçişleri açtığımızda ise tek kedi dört odayı birden kendi başına kullanabiliyor. Çok fonksiyonlu bu tasarım ile birden fazla kedisi olan ailelere de kolayca destek olabiliyoruz. Tabi ki oda sayımız az olduğu için yardımcı olma kapasitemiz sınırlı. O sebeple bize 1-2 hafta öncesinden haber vermeniz gerekiyor ki, takvimimize bakıp uygunluğumuzu kontrol edelim. Özellikle bayram dönemleri 1 ay öncesinden planlamakta fayda var.

14 Kedimiz var ve büyük bir evde yaşıyoruz. Her odamızda kedilerimiz var. Misafir ettiğimiz kedileri ne kendi kedilerimiz ile ne de diğer misafir kedilerimiz ile hiçbir şekilde yan yana getirmiyoruz. Kavga etme riski veya taşıyıcı olduğu bir hastalığı diğer kediye aktarma olasılığı sebebiyle bu riski göze alamayız. Bu sebeplerle misafir kedilerimizi oda dışına çıkarmıyoruz.

Otel Odalarımız kendi yatak odamızda yer alıyor. Sürekli evde olduğumuz için de 7/24 yanlarında olabiliyoruz, geceleri dahil. Sessiz, sakin bir aileyiz ve amacımız da hem kendi kedilerimize hem de misafir kedilerimize huzurlu, sakin, rahat bir ortam yaratmak.

Dünya Veteriner Kliniği ile çalışıyoruz, acil bir durum olursa veterinerimiz bize gece de dahil olmak üzere destek veriyor.

Odalarımızı her kedi girişi öncesinde ameliyathanelerde ve kliniklerde kullanılan Zefiran ile temizliyoruz. Anti bakteriyel bir dezenfektan olan Zefiran evcil dostlarımız için de uygun ve zararsız. Biliyorsunuz kedilerimizi zararlı kimyasallardan uzak tutmamız şart.

Yaz döneminde kedilerimizi sıcak havalardan korumak için otel odalarımızın bulunduğu alanı klima ile kontrol altında tutuyoruz. Hem kış hem yaz dönemi odalarımızın sıcaklığını oda termometresi ile sürekli kontrol ediyoruz.

Kedinizi bize emanet etmeden önce de aşağıdaki maddeleri tek tek kontrol etmeniz ve sağlamanız kedinizin rahat bir misafirlik dönemi geçirmesi için çok önemli;

• 12 aylık ve üzeri kısırlaştırılmamış kedileri maalesef kabul edemiyoruz. Hem işaret ve koku bırakma hem de yüksek sesli kızgınlık bağırmaları sebebiyle kötü tecrübeler edindik.
    • Bize getirmeden önce kedinizin tırnaklarını kesmenizi rica ediyoruz. Bizimle yeni tanışacağı için kumunu temizlerken, mamasını suyunu yenilerken saldırı alırsak hafif çiziklerle atlatabilelim.
    • Son 2 ay içinde iç ve dış parazit tedavisi ve son 1 yıl içerisinde kuduz aşısı yaptırılmış olmasını önemsiyoruz.
    • Gelirken kullandığınız mamadan getirmenizi rica ediyoruz. Biliyorsunuz kedilerin mideleri hassas, kısa bir süre için yeni mamaya alıştırmaya çalışarak tüm mide ve bağırsak dengesini bozmak istemeyiz.
    • Biz kendi kedilerimizde aktif karbonlu bentonit kum kullanıyoruz. Eğer bentonit topaklanan kumdan farklı türde kum kullanıyorsanız bizim kum ile karıştırabilmemiz için bir miktar kum rica ediyoruz. Böylelikle tuvalet konusunda da yabancılık çekmemiş olacak.
    • Misafirlik döneminde yine yabancılık çekmemesi ve iyi beslenmesi için mama ve su kabını getirmenizi rica ediyoruz.
    • Aynı evde yaşadığı insanlardan 2-3 adet kullanılmış ve yıkanmamış t-shirt, gömlek gibi kıyafetler rica ediyoruz. Biliyorsunuz kokular kediler için önemlidir. Kıyafetleriniz sayesinde kediniz sizin kokunuzu alacak ve sizin de onunla beraber olduğunuzu düşünecek. Ayrıca kıyafetleriniz sizi unutmamasını sağlayacak. Kıyafetlerin üzerinde mutlaka kokunuz olmalı.
    • Üzerinde uyumayı sevdiği küçük yatağı veya yastığı varsa getirebilirsiniz, bizim yastıklar yerine sizin getirdiğiniz yatağı, yastığı kullanabiliriz.
    • 8 yaşından büyük kedileri maalesef kabul edemiyoruz. Riskli yaş grubundaki kedilerin farklı alanlara adaptasyonu sürecinde sağlık problemleri yaşayabileceği kanaatindeyiz.

Özellikle ilk günlerde merak etmeyin, her gün kedinizin videosunu size gönderiyoruz ve durumu hakkında bilgi paylaşımı yapıyoruz.

Temmuz 2023 itibariyle oda fiyatlarımız aşağıdaki tabloda yer alıyor,

Kedi Misafirhanemizin fotoğraflarını ve kısa videolarını aşağıda bulabilirsiniz. En son kısımda da misafir ettiğimiz çocuklardan fotoğraflar yer alıyor. Bize Sosyal Medya hesaplarımızdan ve Web sitemizdeki iletişim bilgilerimizden kolayca ulaşabilirsiniz. Bize arayarak veya WhatsApp‘tan her zaman ulaşabilirsiniz..

Selamlar, sevgiler…

Yeni yuvalarına gitmeye hazır müsait yavrularımızı incelemek için tıklayın…

2 Comments on Çorlu’daki Dört Odalı Kedi Otelimiz

2 Trackbacks & Pingbacks

1. Yavru ve Yetişkin Kedilerin İdeal Kiloları Ne Olmalı? – Wimpy Cat House
  2. Kediler için üretilen Tırnak Kabı veya diğer adıyla Tırnak Koruyucu Kapaklar – Wimpy Cat House